czwartek, 2 kwietnia 2015

1. Najgorzej zacząć- oto ja!

No to zaczynamy :D

A więc od czego by tu zacząć... sama nie mam pojęcia, ale mam nadzieje, że to się rozkręci z czasem. Więc stara ze mnie dupa na drugim roku studiów, ale za to bardzo rozkapryszona... czym nawiązuje pośrednio do samego tytułu bloga ;) kocham... nie to złe słowo... przepadam za testowaniem produktów! robię to od ponad 4 lat, a jeszcze nie pochwaliłam się światu... uświadomiłam sobie dopiero nie dawno ile produktów przetestowałam, a nikt tak naprawdę mi nawet nie uwierzy... a ile pieniędzy wydałam :D nie wspominając o wstydzie przed znajomymi na polowaniach w sklepach... ^^ doszło do tego kochani, że znajomi z akademika znoszą mi gazetki ze sklepów. Sama nie wiem kiedy to mnie przerosło i stało się moją obsesją i pewną motywacją do przetrwania xD znajomi, czy też rodzina boją się cokolwiek mi kupować bo boją się usłyszeć uklepane ode mnie słowa: już jadłam!, testowałam! itp... itd jedyne co mnie chyba powstrzymywało to lenistwo i wzajemna niechęć do mnie aparatu... zresztą niektórzy sami z was się przekonają po jakości zdjęć... za co bardzo przepraszam i proszę o wybaczenie: moja wina, moja wina... moja bardzo wielka wina :D
blog jest w pracach, roboczy więc przepraszam za nieogar i za brakujące funkcje... ale dopiero się uczę ;) i mam nadzieje, że bd dojrzewał ten blog w miarę funkcjonowania... a powiem szczerze... nie ma dnia żebym coś nie przetestowała... jeśli nie bd wstawiać to albo z lenistwa, albo z braku czasu. No, ale nic już nie przeciągam, czas reaktywować to cacko! gotowi!? do startu!? ŻREMY!!! :D

P.S: ostrzegam, jeżeli udostępnię, dodam linka jakiegoś bloga, który namolnie podglądam to proszę się nie stresować i martwić się, że trzeba bd odwzajemnić ten gest! taki prymityw jak ja, zatroszczy się o własną właściwą lekturę, a co ponadto BÓG ZAPŁAĆ! :)
już jutro pierwsza recenzja! a teraz muszę to przetrawić <3

3 komentarze:

  1. Super! Blogów testujących nigdy nie za dużo! Nas prześladują gazetki z Lidla więc wiemy jak to jest (Lidl mamy na przeciwko naszej uczelni, siłą rzeczy ten market i jego nowości nas przyciągają xD ) Lubimy testować produkty i same zmuszamy innych do testowania naszych :P Tak więc rozkręcaj się śmiało a będziemy tutaj częstymi gośćmi :*
    P.S Stylówka iście japońska, podzielasz zainteresowania z nami czy to czysty przypadek? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię testować nowe jedzonka :> Ja ogólnie wszystkożerna jestem, a jak coś ma nowy, nieznany mi smak to jest to takie... fajne ;d
    Najgorzej jak coś nowego sobie ubzdurze i nigdzie w sklepach tego nie ma. :c (tak jak teraz tych pingui malinowego wszedzie szukam. mam nadzieje ze chociaż jak go znajde to podbije moje serducho).
    Albo jeszcze gorzej - chce coś, ale powiedziałam sobie że już wystarczy wydawania kasy. Nie ma przebacz, będzie na mnie patrzył ten produkt aż go kupię ;f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przybij piątkę, bo ja również wybredna nie jestem i raczej wszystko przejjem :D
      Też tak mam i jeszcze rodzine szantażuje całą by mi to szukała i znalazła :D
      Ale wierzę, że je w końcu znajdziesz ;) Sprawdzaj tesco co jakiś czas ;) Ale naprawdę nie jest najwspanialszą rzeczą na świecie, lecz skoro Ci zależy to Cię rozumiem ^^
      Z kasą też u mnie krucho dlatego teraz dorabiam ;)

      Usuń